петак, 8. септембар 2017.

NEMANJA DRAGAŠ POBEDNIK PALANAČKOG PESNIČKOG LETA

Na konkurs "Palanačko pesničko leto" KK 21, pristigli su radovi više od 260 autora iz zemlje i regiona. Žiri u sastavu: Miroslav Jozić, Irena Popović i Miloš Sakić, odlučio je da prvu nagradu dodeli višestruko nagrađivanom mladom književniku Nemanji Dragašu, za pesmu "Da me bude".



DA ME BUDE

U praznom stanu u potkrovlju
Polupraznim tramvajima
Pored ispunjenih ljudi
U grlu koje misli
Ispod paorskih noktiju
U množini nakon jednine
U licima ispod bora
Posle oluje
Da me bude
Ispod ožiljka
Pod kamenom
U koži moje kože
Ispod stene
Da vrištim
Iz usne da prokrvarim
Na blef
Da oprostim
(Kao da drugačije umem)
Rekom bez vode
Bez pulsa da otičem
I zabolim pod korom drveta
Kada me na zemlji nema
Bez reči da trpim
A onda učinim
Što i pet redova ranije
Bez stida da obećam
I kao šum da pređem 
Do sledeće zvezde
Gde ću loše voleti
Sve opsovati 
I sve ponoviti
Ali, neka
Samo da me bude.